زمان تعویض تسمه تایم ال 90 هر 60 هزار کیلومتر یا هر 4 سال از گذشته تسمه تایم میباشد اگر خودرو ( ال نود یا تندر پلاس ) اتوماتیک یا دنده ای فرقی نمیکنه باید سر کیلومتر تعیین شده حتما کیت کامل تسمه تایم باید تعویض کنید اگر فقط تسمه خالی یعنی بدون هزگرد تعویض کنید خیلی ممکنه بعد از چند کیلومتر هزگرد های تایم گیرپاچ کنه و باعث بشه تسمه تایم پاره شود و بعد از پاره شدن تسمه تایم هزینه های زیادی بابت تعمیرات باید پرداخت کنید  

شما میتوانید برای تعویض تسمه تایم ال90 به تعمیرگاه رنو یعنی همان ایران رنو در تهران مراجعه کنید 

آدرس تعمیرگاه : تهران ، خیابان دماوند بعد از سه راه تهرانپارس بعد از نمایندگی مرکزی سایپا لاین کندرو بن بن بست کاوه

نمایندگی مجاز و مرکزی تعویض تسمه تایم ال 90

تسمه تایم یکی از قطعات حیاتی در خودروها به‌ویژه خودروی ال 90 است که نقش بسیار مهمی در هماهنگی و عملکرد صحیح موتور ایفا می‌کند. این قطعه وظیفه انتقال نیرو بین میل‌لنگ و میل‌سوپاپ را بر عهده دارد و در صورت فرسودگی یا پارگی، ممکن است به موتور آسیب‌های جدی وارد شود. از این رو، تعویض به‌موقع تسمه تایم در حفظ عملکرد بهینه خودرو بسیار ضروری است.

نمایندگی‌های مجاز و مرکزی تعویض تسمه تایم ال 90، با داشتن تجهیزات به‌روز و تخصصی، بهترین خدمات را برای تعویض و نگهداری این قطعه ارائه می‌دهند. این نمایندگی‌ها، از قطعات اصلی و باکیفیت استفاده می‌کنند و با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و آموزش‌دیده، ضمانت انجام کار دقیق و مطمئن را به مشتریان می‌دهند. تعویض تسمه تایم باید طبق زمان‌بندی و کیلومتر مشخص‌شده توسط سازنده انجام شود تا از خطرات احتمالی ناشی از خرابی ناگهانی جلوگیری شود.

یکی از مزایای استفاده از نمایندگی‌های مجاز، اطمینان از اصل بودن قطعات و رعایت استانداردهای خودروساز است. همچنین، این مراکز با ارائه خدمات پس از فروش، خیال مشتریان را از بابت کیفیت و دوام کار راحت می‌کنند.

هزینه و اجرت تعویض تسمه تایم ال نود در تهران

هزینه و اجرت تعپیض تسمه تایم در سال 1403 به شرح زیر میباشد کیت کامل تسمه تایم 4/300/000 و اجرت خدمات 1/900/000 هزار تومان میباشد

لوازم قیمت
کیت تسمه تایم4/800/000
تسمه دینام1/850/000
اجرت تسمه تایم1/900/000
اجرت تسمه دینام300/000
لیست قیمت سال 1403

شماره تماس 09120996450 مهندس زضایی

5/5 - (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *