مقالات

تعمیرگاه تخصصی رنو اسکالا کروک و هاچبک

دوشنبه 28 بهمن 1398

تعمیرگاه تخصصی رنو اسکالا کروک و هاچبک 

مرکز تعمیرات تخصصی رنو اسکالا کروک و هاچبک اگر شما هم به دنبال تعمیرگاه تخصصی رنو اسکالا هستید می توانید به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید برقکار اسکالا

تلفن ثابت : 

02177785115

02177785114

همراه : ۰۹۱۲۰۹۹۶۴۵۰ حامد رضایی 

شما مالک محترم رنو اسکالا می توانید برای تعمیرات خودرو خود با خیال راحت به این تعمیرگاه مراجعه کنید

خدمات تعمیرگاه تخصصی ایران رنو برای خودرو رنو اسکالا شامل موارد زیر می باشد

تعویض روغن گیربکس

تعویض روغن موتور همراه فیلترها 

تعویض شمع های اورجینال

شستشوی سوزن انژکتور با دستگاه مخصوص

تعمیر کامل جلوبندی 

تعویض دسته موتورهای اورجینال

تعویض لنت چرخ ها

تعمیر سرسیلندر 

▪︎برقکار اسکالا 

برای اطلاعات بیشتر در مورد رنو اسکالا با شماره های ما تماس گرفته یا به صورت حضوری مراجعه کنید

مشخصات فنی رنو اسکالا 

سال طراحی خودرو رنو اسکالا ۲۰۰۹ می باشد

موتور چهار سیلندر شانزده سوپاپ

حجم موتور ۲۰۰۰ سی سی

انتقال نیرو دیفرانسیل جلو 

جعبه دنده : اتوماتیک CVT

شتاب صفر تا صد : ۱۰ ثانیه 

حداکثر سرعت: ۱۹۴ کیلومتر در ساعت

وزن خودرو ۱۲۸۳ کیلوگرم

مصرف سوخت داخل شهر ۱۰:۲ لیتر هر صد کیلومتر

مصرف سوخت خارج از شهر : ۶:۵ لیتر هر صد کیلومتر

مصرف سوخت ترکیبی : ۷:۷ لیتر هر صد کیلومتر 

ترمز : ABS - EBA - ESP

تعداد کیسه هوا : ۶ کیسه هوا

دیگر تجهیزات رنو اسکالا : فرمان برقی- فعال شدن اتوماتیک فلاشرها در هنگام ترمز ناگهانی

- سنسور هشدار دهنده موانع عقب - قفل مرکزی اتوماتیک درها هنگام حرکت - سیستم استارت دکمه ای

- گرم کن صندلی های جلو - سیستم کروز کنترل - سیستم نمایش میزان باد لاستیک ها 

رنو محصولی را در کشورمان با نام اسکالا عرضه کرده است اما این خودرو در واقع نسل سوم رنو مگان

هاچبک است که بت نام رنو اسکالا در بازار ایران به فروش می رسد

تعمیرگاه تخصصی رنو اسکالا کروک و هاچبک 

سیستم ترمز کمکی EBA یا  BAS  سیستم ترمز خودرو رنو اسکالا می باشد در واقع سیستمی

برای اصلاح طریقه ترمز کردن راننده در هنگام مواجه با خطر و اقدام به ترمز گیری شدید جهت

استفاده از حداکثر نیروی ترمز است

درباره گیربکس رنو اسکالا بیشتر بدانیم

گیربکس رنو اسکالا به نام CVT یا Continuously variable transmission به معنی

سیستم انتقال قدرت متغیر است 

اجزای تشکیل دهنده گیربکس CVT رنو اسکالا

عبارتند از پولی ورودی ( محرک ) پولی خروجی ( متحرک ) و تسمه مخصوص از جنس فلز یا پلاستیک

به همین دلیل است که می گویند جعبه دنده های اتوماتیک و دستی تعداد محدودی ضریب

دنده را تولید می کنند در گیربکس CVT رنو اسکالا بی نهایت نسبت دور ایجاد می شود 

فواید گیربکس CVT رنو اسکالا 

انتقال نیرو در گیربکس CVT می توان کاهش مصرف سوخت تا ۲۲ درصد نسبت به گیربکس های معمولی

- انتقال روان تر و یکنواخت 

برای اطلاعات بیشتر در مورد تعمیر و سرویس های دوره ای رنو اسکالا با شماره های ما تماس بگیرید

یا به صورت حضوری مراجعه کنید 

تعمیرگاه تخصصی رنو اسکالا کروک و هاچبک

مقالات زیر را بخوانید

دیدگاه خود را بنویسید