سرویس های دوره ای ال90 را حتما در کیلومتر های تعیین شده انجام دهید .انجام ندادن سرویس های دوره ای ال90 هزینه های بالایی باید برای تعمیر آن بپردازید شما مالک محترم خودرو ال90 می توانید برای تعمیر و سرویس های دوره ای با ما تماس بگیرید و خودرو خود را به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو بیاورید.
شماره تماس : حامد رضایی 09120996450
تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک و دنده دستی
تعمیر سرسیلندر
تعمیر کامل جلوبندی
تعویض روغن گیربکس اتوماتیک با دستگاه
تعویض کامل روغن موتور همراه فیلترها
تعویض بلبرینگ چرخها
تعویض تسمه تایم با ابزارهای مخصوص
تعویض ضدیخ ، لنت چرخ ، دیسک و صفحه ، تیغه برف پاکن ، دیسک چرخ ، گردگیر پلوس و غیره برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات تعمیرگاه تخصصی ایران رنو تماس بگیرید .
سرویس های دوره ای ال90 شامل چه چیزی و در چه کیلومتری می باشد؟
۱- تعویض کیت کامل تسمه تایم در کیلومتر 60 هزار می باشد
۲- تعویض روغن گیربکس اتوماتیک در کیلومتر 50 هزار می باشد
۳- تعویض گردگیر پلوس در کیلومتر 80 هزار می باشد
۴- شمع ها در کیلومتر 40 هزار
۵- سرویس روغن موتور در کیلومتر 7 هزار
۶- دیسک و صفحه کیلومتر 100 هزار
۷- شستشوی انژکتور در کیلومتر 60 هزار
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید
گردگیر پلوس از جنس پلاستیک نرم می باشد که برای محافظت از ورود گرد و خاک به سه شاخه پلوس و غیر می باشد گردگیر پلوس در خودرو ال90 پلوس کوچک سمت راننده گردگیر آن با روغن گیربکس مستقیم در ارتباط می باشد یعنی اگر گردگیر پلوس در کیلومتر گفته شده تعویض نگردد در حین راننده گی پاره شده و چراغ چک هم روشن نمی شود یعنی راننده اصلا متوجه کم شدن روغن نمی شود و این امر باعث می شود روغن کل گیربکس خالی شده و قطعات داخل گیربکس بدون روغن کار کرده و باعث سوختن به منظور قفل کردن گیربکس می شود که در این موقع گیربکس ال90 شما باید تعمیر کامل شود شما می توانید برای تعمیر و یا تعویض گردگیر پلوس خودرو خود به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو بیاورید
یک صفحه فولادی است که در وسط آن محفظه ای دایره شکل بنام (توپی) قرار دارد و تعدادی شیار یا خار در مرکز آن تعبیه شده است این خارها با شفت ورودی گیربکس به نحوی درگیر می شوند که صفحه کلاچ می تواند روی شفت حرکت طولی داشته باشد ولی حرکت دورانی آن با محور میسر است محل نصب لنت ها به دو صورت ساخته می شود ۱- صفحه دایره شکل بریده بریده شده که یک قسمت به راست و دیگری به چپ متمایل گردیده ۲- صفحه مسطحی که روی آن فنر موج دار پرچ می شود در هر دو طرف صفحه فولادی کلاچ ، لنت قرار گرفته است این لنت ها توسط میخ پرچ که از سطح مالشی پایین تر قرار می گیرند به صفحه کلاچ متصل می شود انتهای کلاچ مستقیما به دو طرف صفحه فولادی پرچ می شوند و توسط فنرهائی به قسمت مرکزی متصل می شوند فنرها طوری سوار شده اند که وقتی گشتاوری به صفحه کلاچ وارد شود فنرها جمع می شوند و هرگونه ضربه ای را پیش از چرخیدن قسمت مرکزی مستهلک می نمایند
شما می توانید خودرو خود را با هماهنگی با شماره تماس ما که در صفحه نخست سایت می باشد برای تعمیر و سرویس های دوره ای مهم ال90 به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو بیاورید
شماره تماس : حامد رضایی 09120996450