مقالات

تعمیرگاه داستر _ تعمیرگاه تخصصی رنو داستر _ تعمیرگاه رنو داستر

یکشنبه 01 دی 1398

تعمیرگاه داستر _ تعمیرگاه تخصصی رنو داستر _ تعمیرگاه داستر 

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو بهترین تعمیرگاه رنو داستر در تهران می باشد

مالک محترم خودرو رنو داستر شما می توانید برای تعمیر و سرویس های دوره ای خودرو

خود به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید شماره تماس ما در صفحه نخست می باشد

شماره تماس : حامد رضایی 09120996450

خدمات تعمیرگاه ایران رنو برای خودرو رنو داستر شامل موارد زیر می باشد

• تعویض تخصصی تسمه تایم با ابزار های مخصوص در تعمیرگاه داستر

• تعویض تخصصی روغن گیربکس با دستگاه در تعمیرگاه داستر

• تعویض روغن موتور با همه فیلتر ها در تعمیرگاه داستر 

• تعمیر تخصصی سرسیلندر در تعمیرگاه داستر

• تعویض بلبرینگ چرخ در تعمیرگاه داستر

• تعویض شمع و وایر در تعمیرگاه داستر

• تعمیر کامل جلوبندی به صورت تخصصی در تعمیرگاه داستر و... برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرد 

شما می توانید برای تعمیر و سرویس های دوره رنو داستر به تعمیرگاه تخصصی

ایران رنو مراجعه کنید

دلیل کار نکردن کیلومتر رنو داستر مقاله تعمیرگاه داستر

یکی از ضعف های رنو داستر کار نکردن یا قطع و وصل شدن کیلومتر پشت آمپر  می باشد

خیلی از مشتریان به ما مراجعه می کنند که مشکل قطع و وصلی کیلومتر دارند دلیل کار نکردن

کیلومتر رنو داستر خراب شدن سنسور کیلومتر می باشد که در خودرو رنو داستر بیشتر اتفاق می افتد

شما می توانید برای تعویض سنسور کیلومتر به تعمیرگاه داستر مراجعه کرد و ایراد خودرو خود را رفع کنید 

مشخصات فنی رنو داستر 

• موتور چهار سیلندر شانزده سوپاپ 

• حجم موتور 2000 سی سی

• جعبه دنده چهار سرعته اتوماتیک 

• شتاب صفر تا صد تک دیفرانسیل ده ثانیه 

• شتاب صفر تا صد دو دیفرانسیل یازده ثانیه 

• حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت 

• مصرف سوخت داخل شهر تک دیفرانسیل ده لیتر در صد کیلومتر

• مصرف سوخت داخل شهر دو دیفرانسیل یازده لیتر در صد کیلومتر

• مصرف سوخت خارج از شهر تک دیفرانسیل شش لیتر در صد کیلومتر 

• مصرف سوخت خارج از شهر دو دیفرانسیل هفت لیتر در صد کیلومتر

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو بهترین تعمیرگاه داستر در تهران می باشد شما مالک خودرو

می توانید برای تعمیر و سرویس های دوره ای به این تعمیرگاه مراجعه کنید

درباره گیربکس اتوماتیک رنو داستر بیشتر بدانیم

گیربکس رنو داستر به نام AL4 می باشد گیربکس رنو داستر چهار دنده رو به جلو و یه دنده رو به عقب

می باشد شما هیچ وقت نباید به این گیربکس فشار زیاد بیارید همیشه روغن گیربکس این خودرو

را در کیلومتر تعیین شده تعویض کنید عوض نکردن یا دیر عوض کردن روغن گیربکس باعث خرابی

قطعات داخل گیربکس می شود منظور از خرابی یعنی هنگام تعویض دنده ها دچار تقه زدن می شود

که راننده کاملا متوجه این عیب در خودرو می شود هیچ وقت از خودرو رنو داستر تک دیفرانسیل

برای آفرود استفاده نکنید اگر شما با خودرو رنو داستر تک دیفرانسیل به آفرود برید گیربکس

خودرو شما خیلی زود قطعات داخل گیربکس از جمله صفحه ها ، باندها دچار مشکل شده

و تعمیر کامل گیربکس نیاز پیدا خواهد کرد هیچ وقت در جاده از دنده خلاص (N) استفاده نکنید 

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو بهترین تعمیرگاه داستر در تهران می باشد شما می توانید

برای خدمات خودرو به این تعمیرگاه مراجعه کنید

سرویس های دوره ای رنو داستر که باید انجام شود  

۱ تعویض تسمه تایم که در کیلومتر 60 هزار باید تعویض کنید شما می توانید برای تعویض

تسمه تایم به تعمیرگاه داستر مراجعه کنید

۲ تعویض روغن گیربکس اتوماتیک در کیلومتر 50 هزار باید تعویض کنید شما می توانید

برای تعویض روغن گیربکس اتوماتیک به تعمیرگاه داستر مراجعه کنید  

۳ تعویض روغن موتور در کیلومتر 7 هزار باید تعویض کنید 

شماره تماس حامد رضایی 09120996450

https://renoyar.ir 

https://renoir.ir 

مقالات زیر را بخوانید

برچسب ها

دیدگاه ها

حامد

عالی بود ممنون از سایت خوبتون

دیدگاه خود را بنویسید