تعمیرگاه تخصصی رنو استپ وی در شرق تهران انجام سرویس های دوره ای ساندرو استپ وی تعمیرکار در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو نمایندگی تعمیرات تهرانپارس برقکار استپ وی
▪︎تعویض کیت تسه تایم
▪︎تعویض روغن گیربکس اتوماتیک
▪︎تعویض روغن موتور
▪︎تعمیر کامل جلوبندی
▪︎تعمیر کامل موتور و ....
▪︎برقکار استپ وی
۱- راحتی و نرمی تعویض دنده
۲- راحتی رانندن در ترافیک بدلیل عدم استفاده از پدال کلاچ
۳- مصرف سوخت کمتر بدلیل تعویض به موقع دنده
۴- عدم نیاز به مهارت خاص در تعویض دنده تحت شرایط مختلف بار و جاده
حالت P : بیانگر حالت پارک (park) برای خودرو رنو استپ وی است که در این وضعیت چرخهای محرک قفل هستند و خودرو حرکت نمی کند
حالت R : بیانگر حالت دنده عقب (rear) برای خودرو رنو استپ وی است که با قرار دادن دنده در این وضعیت و گاز دادن خودرو به سمت عقب حرکت می کند
حالت N : بیانگر وضعیت خلاص در گیربکس است در این صورت همه چرخهای خودرو رنو استپ وی آزاد هستند و به منظور حرکت در شیب های ملایم یا تعمیرات استفاده می شود
حالت D : بیانگر حالت (drive) یا رانندگی است با قرار دادن دسته دنده در این وضعیت و گاز دادن خودرو شروع به حرکت کرده و به طور خودکار تعویض دنده صورت می گیرد
بوسیله نگاهی مختصر به اصول مقدماتی و اساسی طرز کار آنها می توان فهمید که گیربکس اتوماتیک رنو استپ وی چگونه کار می کند و این امر بسیار ساده است چرا که تمام تعویض دنده ها به طور خودکار و با استفاده از اصول اولیه طراحی شده بطور کلی هر گیربکس اتوماتیک دارای یک مبدل گشتاور هیدرولیکی ، یک مجموعه خورشیدی (سیاره ای) با نسبت دنده های مختلف که بوسیله یک سیستم کنترل هیدرولیکی بطور خودکار تعویض دنده ها را انجام می دهد تشکیل شده است ترکیب مبدل گشتاور هیدرولیکی و مجموعه دنده خورشیدی رایج در تعدادی از جعبه دنده های هم خانواده مانند جعبه دنده های تورک فلایت (کرایسلر) کروئیز ا ماتیک (فورد) هیدروپونیک (جنرال موتور) بکار برده شده است یکی از بزرگ ترین مزیت های این نوع جعبه دنده ها این است که بطور خودکار با توجه به شرایط بار و جاده نیز میزان فشار دادن پدال گاز ، دنده ها را تعویض می نماید
موتور : چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ
حجم موتور : ۱۶۰۰ سی سی
حداکثر سرعت : ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت
مصرف سوخت داخل شهر ۹.۵ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر ۵.۵ لیتر در هر صد کیلومتر
شماره تماس : حامد رضایی 09120996450