مقالات

تعمیرگاه تخصصی رنو در شرق تهران

سه‌شنبه 19 آذر 1398

تعمیرگاه تخصصی رنو در شرق تهران

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در شرق تهران/تهرانپارس/ تعمیرات ماشین گروه رنو شامل رنو تالیسمان، رنو کپچر، رنو کولیوس، رنو لاگونا، رنو سفران، رنو اسکالا، رنو فلوئنس، رنو لتیتود، رنو داستر، رنو مگان، رنو استپ وی، رنو ساندرو، رنو سیمبل، رنو ال90 خودرو رنو 

خدمات تعمیرگاه ایران رنو برای خودرو های گروه رنو

۱ تعمیر کامل موتور

۲ تعمیر کامل جلوبندی

۳ تعمیر گیربکس اتوماتیک

۴ تعمیر گیربکس دنده دستی

۵ تعمیر سرسیلندر

۶ تعویض کیت کامل تسمه تایم

۷ تعویض روغن گیربکس اتوماتیک

۸ تعویض روغن موتور

۹ تعویض لنت ترمز

۱۰ شستشوی انژکتور

۱۱ تعویض بلبرینگ چرخ 

۱۲ تعویض شمع 

۱۳ تعمیرات برق موتور 

برای اطلاعات بیشتر با شماره های مل تماس بگیرد 

تلفن ثابت : ۰۲۱۷۷۷۸۵۱۱۵ _ ۰۲۱۷۷۷۸۵۱۱۴

همراه: ۰۹۱۲۰۹۹۶۴۵۰ حامد رضایی 

ما بهترین تعمیرات را به خودرو رنو ارائه میدهیم 

علت لرزش کابین رنو مگان چیست ؟

وقتی شما داخل ماشین می نشینید و ماشینو روشن می کنید احساس میکنید داخل ماشین

می لرزد علت لرزش دسته موتور های خودرو شما می باشد

کار دسته موتور چیست؟

دسته موتور وظیفه نگه داری وزن موتور می باشد دسته موتور رنو مگان را باید هر دو تا رو

باهم تعویض کرد اگه فقط یکی رو تعویض کنید مشکل لرزش کامل رفع نمی شود 

همه چیز درباره جلوبندی/ رنو ساندرو / رنو استپ وی / ال ۹۰ / رنو سیمبل 

قطعات جلوبندی شامل چه مواردی می باشد ؟

کمک فنرها

فنرها 

طبق

قرقری فرمان

سیبک فرمان

لوازم موج گیر

توپی سر کمک 

بلبرینگ سر کمک 

لاستیک چاکدار

کمک فنر

کمک فنر یک وسیله هیدرولیکی لوله مانند است که در قسمت هر چرخ وجود دارد  تا نوسانات فنر ها

را کنترل یا میرا کند یک سر کمک فنر به اتاق یا شاسی خودرو متصل می شود سر دیگر آن به

قطعه ای متحرک از سیستم تعلیق مانند پوسته اکسل یا طبق متصل است در این وضعیت

حرکت فنر سبب افزایش و کاهش طول عمر فنر می شود 

اساس کار کمک فنرها 

متداول ترین کمک ها فنرها نوع تلسکوپی است که از دو سیلندر یک طرف بسته ساخته شده است

و قسمت بسته آن به پوسته محور چرخ متصل می شود طرف باز سیلندر به سمت بالا قرار داشته

و در داخل آن یک پیستون با دسته پیستون حرکت می کند دسته پیستون به شاسی وصل می شود

سیلندر پر از روغن است و در نتیجه حرکت پیستون در سیلندر سیال هیدرولیکی در سیلندر از طریق

مجراها یا روزنه های کوچک روی پیستون جریان پیدا می کند وقتی کمک فنر فشرده می شود

روغن از سوراخ های درشت تر از سوپاپ آن جابه جا می شود و لذا به سهولت تغییر مکان می دهد

اما وقتی حالت باز شدن آن فرا می رسد برگشت روغن به محل اولیه از مجاری کوچک تری میسر می گردد

در نتیجه مقاومت در برابر حرکت پیستون افزایش می یابد و کمک فنر به کندی باز می شود 

علائم خرابی کمک فنر / ساندرو / ال ۹۰ / استپ وی / سیمبل / چیست ؟

۱ نشتی روغن اگر از کمک فنر روغن داده باشد خراب می باشد 

۲ بالا پایین رفتن بیش از حد خودرو به خصوص در جاده های ناهموار 

مشخصات فنی رنو داستر

رنو داستر خودرو شاسی بلند در دو تیپ به صورت تک دیفرانسیل ( 2WD ) و دو دیفرانسیل ( 4WD )

به صورت وارداتی به ایران آمد و با دارا بودن سواری نرم و کم مصرف بودن طرفداران زیادی

در ایران به عنوان خودرو شاسی بلند جذب کرد

موتور چهار سیلندر خطی 16 سوپاپ

حجم موتور 2000 سی سی 

جعبه دنده چهار سرعته اتوماتیک 

شتاب 0 تا 100 تک دیفرانسیل ۱۰.۴ ثانیه

شتاب 0 تا 100 دو دیفرانسیل ۱۱.۴ ثانیه

حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت

مصرف سوخت داخل شهر تک دیفرانسیل ۱۰.۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر

مصرف سوخت داخل شهر دو دیفرانسیل ۱۱.۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر

مصرف سوخت خارج از شهر تک دیفرانسیل ۶.۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر

مصرف سوخت خارج از شهر دو دیفرانسیل ۷.۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر

خدمات رنو داستر در تعمیرگاه ایران رنو 

تعویض تسمه تایم رنو داستر در تعمیرگاه ایران رنو

تعویض روغن گیربکس رنو داستر در تعمیرگاه ایران رنو

تعویض روغن موتور رنو داستر در تعمیرگاه ایران رنو 

سرویس های دوره ای رنو داستر در تعمیرگاه ایران رنو

شماره تماس حامد رضایی 09120996450

تعمیر رنو شرق تهران 

تعمیرات تخصصی رنو شرق تهران 

تعمیرات رنو شرق تهران 

https://renoyar.ir 

https://renoir.ir 

 

 

تعمیرگاه تخصصی رنو در شرق تهران

مقالات زیر را بخوانید

دیدگاه ها

حامد

عالی بود ممنون از سایت خوبتون


دیدگاه خود را بنویسید