مقالات

تعمیر تخصصی رنو ساندرو استپ وی/مکانیک ساندرو استپ وی

یکشنبه 19 مرداد 1399

تعمیر تخصصی رنو ساندرو استپ وی/مکانیک ساندرو استپ وی

تعمیر تخصصی رنو ساندرو استپ وی/مکانیک ساندرو استپ وی در تهران شما میتوانید برای تعمیرات و سرویس های دوره ای خودرو خود با خیال راحت به تعمیرگاه ایران رنو در تهران مراجعه کنید 

ما چه خدماتی به رنو ساندرو استپ وی ارائه می دهیم؟

تعمیر کامل موتور و سرسیلندر 

تعمیر گیربکس اتوماتیک و دنده ای 

تعمیرات جلوبندی 

تعویض تسمه تایم با ابزارهای مخصوص 

تعویض روغن گیربکس اتوماتیک با دستگاه مخصوص 

دستگاه دیاگ تخصصی رنو clip 

شستشوی سوزن انژکتور 

تعویض روغن موتور 

تعویض لنت ترمز 

تعویض شمع 

سرویس های دوره ای 

تعویض بلبرینگ چرخ ها 

عیب یابی نشی روغن و برطرف کردن عیب 

عیب یابی نشی آب و برطرف کردن عیب 

تعمیرات ABS 

تعمیرات ایربگ airbag 

تعویض داشبورد 

برای اطلاعات بیشتر در مورد تعمیر و سرویس های دوره ای و هزینه های تعمیر با شماره ما تماس بگیرید 

تلفن ثابت: 02177337685 

همراه : 09120996450 حامد رضایی 

سرویس های مهم که باید انجام شود؟

تعویض کیت کامل تسمه تایم هر ۶۰ هزار کیلومتر 

تعویض روغن گیربکس اتوماتیک ۶ لیتر کامل هر ۵۰ هزار کیلومتر 

تعویض شمع ها هر ۴۰ هزار کیلومتر 

تعویض روغن موتور هر ۷ هزار کیلومتر 

شستشوی سوزن انژکتور هر ۶۰ هزار کیلومتر 

تعویض گردگیر پلوس هر ۸۰ هزار کیلومتر 

تعویض دیسک و صفحه هر ۱۰۰ هزار کیلومتر 

دیاگ برای تنظیم موتور هر ۶۰ هزار کیلومتر 

تعمیر تخصصی رنو ساندرو استپ وی/مکانیک ساندرو استپ وی

واشر سر سیلندر خودرو ها از چه جنسی میباشد؟ 

جنس واشر سرسیلندر از ورقه های فلز نرم یا پنبه نسوز و فلز نرم ساخته میشود واشر سرسیلندر انواع مختلف دارد یک لایه از آلیاژ آلومینیوم و کرم دو لایه از فلزات نرم و پنبه نسوز سه لایه از لایه های مسی بخاطر نرمی آن و بهتر شدن عمل آب بندی مقوا یا پنبه نسوز جهت مقاومت در مقابل حرارت زیاد و لایه فولادی جهت مقاومت زیادتر در مقابل فشار و حرارت پنبه نسوز یا آسبست یک ماده معدنی است که نقطه ذوب آن ۱۵۵۰ درجه سانتی گراد است

واشر سرسیلندر یکبار مصرف است و زمانی که بسته شد بعد از باز کردن سرسیلندر دیگر قابل استفاده نخواهد بود لذا قبل از تعویض واشر حتما سرسیلندر از لحاظ تاب دیدگی باید آزمایش شود ضمنا سطح کف سرسیلندر نباید ناصاف باشد 

عیوب واشر سر سیلندر چیست؟

واشر سرسیلندر ممکن است بسوزد یا نیم سوز شود 

علل سوختن واشر سرسیلندر عبارتند از 

۱ تاب داشتن سرسیلندر 

۲ ترکیدن ترک داشتن سرسیلندر 

۳ شل بودن پیچ های سرسیلندر 

۴ گرم شدن بیش از اندازه موتور 

۵ نامیزان بستن پیچ های سرسیلندر 

تعمیر تخصصی رنو ساندرو استپ وی/مکانیک ساندرو استپ وی

علایم سوختن واشر سرسیلندر چیست؟

۱ خارج شدن آب از اگزوز 

۲ گرم کردن موتور 

۳ ورود کمپرس در داخل رادیاتور جوش کاذب 

۴ کمی کشش موتور 

۵ قاطی کردن آب و روغن 

۶ دیر روشن شدن موتور

تعمیرگاه تخصصی رنو ایران رنو در تهران شما میتوانید برای انجام تعمیر و سرویس های دوره ای رنو ساندرو استپ وی به این مرکز مراجعه کنید  

مقالات زیر را بخوانید

برچسب ها

دیدگاه خود را بنویسید