مقالات

کلینیک تخصصی رنو در استان تهران

دوشنبه 13 مرداد 1399

کلینیک تخصصی رنو در استان تهران 

کلینیک تخصصی رنو در استان تهران بهترین تعمیرگاه انواع اتومبیل های گروه رنو Renault با کادری حرفه ای با هزینه های منصفانه استفاده از قطعات اصلی برای ماشین شما ایران رنو 

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو چه خودروهایی را پذیرش دارد؟

لاگونا/لتیتود/سفران/تالیسمان/کپچر/کولیوس/اسکالا/فلوئنس/داستر/مگان/استپ وی/ساندرو/سیمبل/ال ۹۰

تلفن ثابت: 02177337685

همراه: 09120996450 حامد رضایی 

خدمات ایران رنو به شرح موارد زیر می باشد ؟

تعمیر کامل موتور

تعمیر سرسیلندر 

تعمیرات جلوبندی 

تعمیرات برق 

دستگاه دیاگ تخصصی رنو clip 

تعمیرات گیربکس اتوماتیک 

تعمیرات گیربکس دنده دستی 

تعمیرات ایربگ airbag 

تعمیرات ABS چرخ 

تعویض روغن گیربکس اتوماتیک با دستگاه مخصوص 

تعویض روغن موتور 

تعویض دسته موتورها

تعویض تسمه تایم 

تعویض تسمه دینام 

تعویض شمع

شستشوی سوزن انژکتور با دستگاه مخصوص 

درباره خودروهای رنو بیشتر بدانیم؟

خودروهای رنو بسیار خودروهای خوبی هستند ولی در ایران تعمیرکار این خودروها بسیار کم میباشد چون که این ماشین ها خیلی سخت و بد تعمیر هستند و تعمیرکار حتما باید از اول دوران شاگردی فقط در تعمیرگاه رنو کار کرده باشد تا تجربه های زیادی کسب کرده باشد تا بهترین خدمات را به این خودروها ارائه دهد

تشخیص دادن قطعات اصلی و تقلبی وظیفه مکانیک میباشد تا به مشتری از کیفیت و کشور سازنده قطعات توضیح دهد چون که اگر شما خودرو رنو را در تعمیرگاه های متفرقه برای تعمیرات ببرید شک نکنید که بعد از تعمیرات خودرو شما دچار خرابی های پی در پی خواهد شد چون که تعمیرکار اصول تعمیر این اتومبیل ها را نمیداند و نمی تواند به درستی قطعات اورجینال را تشخیص دهد 

و این امر باعث میشه هم خود تعمیرکار بسیار اذیت شود و هم شما هزینه های بالایی برای جبران خسارت وارد شده به خودرو خود پرداخت کنید پس همیشه سعی کنید برای تعمیر خودرو خود به تعمیرگاه های تخصصی رنو تشریف ببرید تا هزینه های الکی برای ماشین خود خرج نکنید 

کلینیک تخصصی رنو در استان تهران

فیلتر روغن موتور

کیفیت روغن پس از مدتی کار کردن در داخل موتور تغییر میکند به مرور داخل روغن مقداری ذرات ریز فلز و گرد و خاک وارد میشود این ناخالصی ها در اثر سایش قطعات متحرک و ذرات کربن رسوب نموده بر جدارهای سیلندر سائیدگی به وجود می آورند 

روغنی که در این شرایط کار کرده بعد از عبور از صافی پمپ مقداری از ناخالصی درشت خود را ته نشین می کند سپس از طریق پمپ به فیلتر روغن رانده می شود در فیلتر این ذرات ریز و غوطه ور در روغن جذب شده و روغن تمیز از فیلتر به مدار روغن کاری برگشت می شود 

جنس صافی فیلتر معمولا از کاغذ های مخصوص یا نمدیاتورهای بسیار ریز فولادی می باشد فیلتر روغن باید هر سری که روغن تعویض می شود فیلتر نیز باید تعویض گردد 

کلینیک تخصصی رنو در استان تهران 

 

 

مقالات زیر را بخوانید

برچسب ها

دیدگاه خود را بنویسید